Prácticas narrativas I

O dominio dos elementos constitutivos do texto narrativo por parte do alumnado chega, após a súa introdución teórica e o seu recoñecemento en textos alleos, por medio da construción de textos de elaboración propia.

Unha actividade moi sinxela coma a seguinte pode visualizar a escrita coma un proceso lóxico e planificado que a través do dominio e o adestramento nunha serie de técnicas está ao alcance de todos/as.

  • Obxectivo: crear un relato a partir dunha imaxe ou unha serie de imaxes suxerentes.

  • Desenvolmento:

          – Liberdade total para o alumnado á hora de elaborar a narración.

          – Tarefa guiada ou semiguiada pautando os elementos propios do texto narrativo:
            a. Personaxes, argumento e coordenadas espazo-temporais.
            b. Tipo de narrador e punto de vista… ou combinar varios.
            c. Narración, descrición e diálogo.

         –  Variantes. Tendo en conta as premisas anteriores, pódese acometer coma:
            a. traballo individual ou grupal,
            b. elaboración dun relato encadeado
            c. reparto de funcións (un introduce diálogos, outra narra en 3ª persoa, etc.).

  • Conclusión: posta en común dos textos creados polo alumnado. 

Unha serie de cadros suxerentes e abertos a diversas interpretacións é Os amantes, de René Magritte.

 

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s